The songs from a person called human.

p/s: No matter how gifted you are, not everyone is gonna like you.
HA HA HA HI HI HI HU HU HU HO HO HO
Wednesday, August 24, 2011
HA HA HA
Sebab Trials memang dah HABIS...MUTLAK...

HI HI HI
Kejap lagi keluar buka puasa dengan F.5 Hostel...
Sempat lah aku jenguk POPULAR jap. Dh lama aku tak melawat.hihihihi....
Nak beli NOVEL untuk buka puasa. Tak lupa kepada KOMIK sebagai pencuci mulut.

HU HU HU
Aku terlupa dan tak sempat letak unit untuk jawapan Fizik tadi.
Sampai ke sini aku bawa kesedihan dan kekesalan.
Ingat memang tak boleh nak kira sebab tak tau formula,sekali SELAK!!!
Formula ada kat DEPAN la...sempat kira ja,unit dia tak sempat.
Sir Ong, kalau online, tolong la tambah unit tu dekat saya.
Jawapan= gms-1
                 
Lagi satu, aku tak pernah dapat buka puasa dengan orang yang aku nak, macam...
macam kawan sekelas...macam kawan baik...
Plan punya plan, last-last cancel juga.
Rasa kesal tu ada, cuma tak nampak di muka, di hati yang merana.
Tak apalah, tak ada rezeki la namanya tu. Allah nak melindungi aku kot dari benda yang
akan sakiti aku.
                           
HO HO HO
RAYA dah dekat, tapi kesal sebab bulan puasa ni aku tak sempat nak berbakti pun.
Kesal macam HILANG duit yang banyak.
Tahun akan datang belum tentu lagi aku sempat menyambut Ramadhan.
Sebulan dihabiskan dengan PEPERIKSAAN yang telah memakan stamina aku berpuasa.
Tak apa kot, doa kat Allah semoga dipanjangkan umur, agar dapat aku berjasa dalam
Ramadhan akan datang,AMIN!!!!
     
p/s: SESAL dahulu PENDAPATAN,SESAL kemudian TIDAK BERGUNA.
      best juga main dengan warna-warna kan.hihihihi.

←newer post
older post→