The songs from a person called human.

p/s: No matter how gifted you are, not everyone is gonna like you.
For this few months...
Sunday, July 8, 2012
Dari Kolej Integrasi Ilmu Raja Alias ke Kolej Matrikulasi Kedah, Changlun dan sekarang dah sampai ke International Education College (INTEC) Shah Alam.......

Bila duduk diam-diam, fikir balik memang dah panjang perjalanan untuk tahun ni saja....
Dari buat baju ke PST Sains Modul 1 sampailah ke Animation Korea.....memang panjang....

Ramai orang cakap seronok lah kau boleh pergi Korea....
Tapi aku tak rasa seronok pun...kenapa?
Sebab aku terpaksa tinggalkan subjek sains favourite aku...
Tapi aku happy sebab dah tak terpaksa buat math yg ssh tu...
tp kt Intec ni x tau lg kna amik math ke dak....

So kepada semua yang mengenali saya....
Saya bermohon agar dapat mendoakan kejayaan saya....
Agar dapat fly ke Korea dalam 9 bulan lg...
Insyaallah....Amin....


ps: nanti klu rajin aku akn compilekn beberapa pics ok....
   

←newer post
older post→